OBJEDNÁVKY PŘIJATÉ V TERMÍNU 18.-28.7. BUDOU EXPEDOVÁNY PO 29.7.

Reklamace zboží

Reklamace a vrácení zboží

Jak můžu reklamovat a vrátiti zboží?

V případě, že už musíte řešit nepříjemnost jako je reklamace, poškozený balík, nebo chcete zboží jen tak vrátit, tak jsme tu pro Vás a pro vyřešení situace k Vaší spokojenosti.

Reklamace

K vyřešení Vaší reklamace si zvolte kterýkoliv způsob reklamace:

  1. Osobní vyřízení na adrese Dr.Uhli, Zlatá Olešnice 534, 468 47 Zlatá Olešnice (po-pa 8.00 - 16.00 po tel dohodě na 777 939 955

  2.  E-mailem na info@druhli.cz a podrobně popsat reklamaci.

  3. Telefonicky na 777 939 955. 

    Ve všech způsobech reklamace se s Vámi obratem spojíme a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti

Vrácení zboží

Jestliže chcete odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit, tak Vám nabízíme tyto možnosti vrácení:

  1. Osobně na adrese Dr.Uhli, Zlatá Olešnice 534, 468 47 Zlatá Olešnice (po-pa 8.00 - 16.00 po tel dohodě na 777 939 955
  2. Poštou nebo jakoukoliv dopravní službou na adresu:  Dr.Uhli, Zlatá Olešnice 534, 468 47 Zlatá Olešnice 

Vždy ke zboží uveďte:

  • důvod vrácení
  • číslo objednávky nebo daňového dokladu
  • číslo bankovního účtu kam poukázat vrácenou částku

Poškozený balík

V případě, že:

  1.  Vám dopravce předává evidentně poškozený balík, tak ho nepřebírejte a sepište s dopravcem zápis o důvodu nepřevzetí.
  2.  po rozbalení zjistíte poškozený obsah ,tak balík nafoťte včetně obsahu a rozsahu poškození a spolu s dokladem (objednávka nebo daňový doklad) zašlete na info@druhli.cz. Reklamaci s dopravcem vyřešíme sami. Obratem Vám zašleme buď celou novou objednávku, nebo zboží, které bylo poškozeny + malý dárek jako omluvenku :-)
Reklamace a vrácení zboží
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz